Sysmex CZ & SK
Menu

Otázky a odpovědi

Servisní a produktová podpora

Jak zadat servisní požadavek?

V případě potřeby servisního zásahu máte dvě možnosti.

První možností je využití našeho online webového formuláře v sekci  Služby zákazníkům > Servisní podpora, kde si nejdříve vyberete, zda se jedná o přístroj pro hematologickou či močovou analýzu nebo o software Extended-IPU. Při volbě první možnosti začnete vyplněním sériového čísla Vašeho analyzátoru. Pro ověření zadaného sériového čísla je Vám zpřístupněno tlačítko „Ověřit sériové číslo přístroje“.  Pokud následně vyplníte také Vaše zákaznické číslo, pokusíme se za vás vyplnit požadované místo servisního zásahu. Následně zbývá vyplnit jen kontaktní údaje, na kterých Vás zastihneme (jméno, telefon, e-mail), druh požadovaného servisu a stručný popis závady. Nabízíme Vám i možnost přiložit soubor. Nakonec potvrdíte tlačítkem „Odeslat požadavek“.  Na Vámi uvedenou e-mailovou adresu Vám bude obratem zaslán potvrzující e-mail  a požadavek bude co nejrychleji vyřízen.

Druhou možností je kontaktovat nás telefonicky na HOTLINE čísle  +420 534 008 543 nebo pro Slovensku republiku   +421 (0)2 2084 6600.  V pracovní den v čase od 7:30 do 16:00 se Vám bude věnovat odborně vyškolený servisní technik. Od 16:00 do 7:30 bude Váš požadavek zaznamenán do našeho centrálního evidenčního systému a vyřízen  v nejkratší možné době.

Jak je dále zpracován servisní požadavek?

Po přijetí požadavku přes naše  webové rozhraní nebo přímým hovorem na HOTLINE lince je Váš požadavek vždy automaticky zaevidován do centralizovaného systému, kde čeká v pořadí na vyřízení. Příslušný servisní technik požadavek přijme, kontaktuje zákazníka s návrhem řešení, případně domluví návštevu nebo využije vzdálenou správu pro diagnostiku a případně i opravu systému.

Zákazník je v pracovní dny od 7:30 do 16:00 kontaktován nejpozději do jedné hodiny od zadání požadavku. Mimo pracovní dobu je požadavek vyřizován podle typu uzavřené servisní smlouvy.

Jaké poskytujeme služby?

Samozřejmostí v poskytování našich servisních služeb je  rychlost  a vysoká specializce v oboru a také využívání nejmodernějších dostupných technologií na našem trhu. Poskytujeme veškeré služby produktového charakteru.

Copyright © Sysmex Europe SE. All rights reserved.