Sysmex CZ & SK
Sysmex Europe
Social Media
Other Sites
Menu

Dotazník spokojenosti

Společnost Sysmex klade velký důraz na kvalitu svých služeb i na odbornost a profesionalitu svých zaměstnanců.

Byli jste s našimi službami spokojeni? Nebo máte pocit, že bychom se v některé oblasti měli ještě zlepšit? Rádi bychom znali váš názor. Velmi nám tím pomůžete.

Vyplnění krátkého dotazníku zabere jen pár minut. Za jeho vyplnění vám předem děkujeme.

Váš názor nás zajímá, s Vaší pomocí chceme být ještě lepší ! Prosíme Vás laskavě o vyplnění tohoto dotazníku.

Array

V následujícím dotazníku zaklikněte prosím u každé otázky Vaši volbu.

Klíč pro bodové ohodnocení:

  • 1. Velmi spokojen(a), výrazně předčilo mé očekávání
  • 2. Spokojen(a), splnilo má očekávání
  • 3. Drobné výtky
  • 4. Podstatné výtky, nesplnilo mé očekávání
  • 5. Naprosto nevyhovující
  • N Nemohu hodnotit
Dostupnost informací o společnosti Sysmex a její nabídce produktů a služeb
  1 2 3 4 5 N
Prezentace společnosti na odborných akcích a sympoziích
Tištěné materiály, katalogy a informace dostupné na www.sysmex.cz
Informace o novinkách a prezentace firmy na YouTube, Facebook
Úroveň, srozumitelnost a zpracování materiálů o produktech Sysmex
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Vystupování, komunikace, ochota a vstřícnost pracovníků Sysmex
  1 2 3 4 5 N
Key account manažerů
Vedení společnosti
Pracovníků v logistickém oddělení (objednávky)
Servisních techniků
Aplikačních specialistů a produktové podpory
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Vzdělávání, odborné akce pořádané firmou Sysmex
  1 2 3 4 5 N
Odbornost a kvalita vzdělávacích akcí
Organizace vzdělávacích akcí
Informovanost o vzdělávacích akcích a seminářích pořádaných firmou Sysmex
Kvalita a odbornost školení k produktům firmy Sysmex
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Servisní oddělení
  1 2 3 4 5 N
Spokojenost s rychlostí a kvalitou servisních služeb
Spokojenost s komunikací přes Hotline
Dostupnost Hotline a rychlost odezvy
Servisní technik se aktivně zajímá o problémy v laboratoři a aktivně je řeší
Servisní technik komunikuje a informuje o produktových novinkách
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Obchodní oddělení
  1 2 3 4 5 N
KAM komunikuje a informuje o novinkách, nových produktech a řešeních
KAM se aktivně zajímá o problémy v laboratoři a aktivně je řeší
Odborná prezentace a odborné znalosti KAM
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Logistické oddělení
  1 2 3 4 5 N
Rychlost dodávek objednaného zboží
Spokojenost s řešením reklamací
Spokojenost s kompletností dodávek zboží
Spokojenost s komunikací s pracovníky logistického oddělení
Spokojenost s dopravní službou
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Rozsah poskytovaných služeb a event. návrh na rozšíření, na zlepšení
  1 2 3 4 5 N
V oblasti konzultace k produktům
V oblasti edukačních programů a odborného zaškolení
V oblasti servisu
Hlášení servisních požadavků přes Hotline
Hlášení servisních požadavků přes webové stránky firmy
Vzdálený přístup servisu
E-katalog a objednávání zboží přes e-katalog
V případě volby 3 až 5 prosím upřesněte důvod Vaší nespokojenosti - naši příležitost pro zlepšení:
Jakým způsobem preferujete komunikaci?



Které nabízené služby využíváte?










Čím bychom mohli rozšířit naše služby k Vaší spokojenosti?
Název a adresa pracoviště
Vaše jméno
E-mailová adresa *
Telefon
Užitečné dokumenty a videa
Vše
  • Vše
  • dokumenty
  • podcast
  • snímky
  • videa
SUSPECTED HUS IN ROUTINE ANALYSIS
Podcast
Growing your knowledge
Edukace