Sysmex CZ
Sysmex Europe
Other Sites
Menu
Page 1 of 1

Servisní podpora

Hodnocení

1. Systém evidence pravidelných preventivních prohlídek a verifikací, které zajišťuje Sysmex.
2. Rychlost reakce servisních techniků na vaše zadané požadavky na Hotline linku nebo přes webovské rozhraní.
3. Vaše zkušenost s využíváním technické nebo produktové vzdálené podpory. (Služba C-RAS SNCS)
4. Rychlost příjezdu servisního technika na akutní závadu.
5. Technické dovednosti technika při řešení technické závady. (Vzdáleně nebo na místě v laboratoři)
6. Odborné informace poskytnuté před zahájením opravy, během opravy, po opravě.
7. Vystupování a ochota servisních techniků při vyřizování vašich požadavků.
8. Celková spokojenost v oblasti technické podpory.
9.Napište nám prosím vaši zkušenost při vyřizování vašeho požadavku, vyjmenujte alespoň jednu oblast služeb, kterou postrádáte v naší nabídce nebo kterou můžeme zlepšit.
10.Uveďte typ přístroje, na kterém byl proveden zásah:
11.Uveďte jméno technika, který vyřizoval váš požadavek:
12.Uveďte město, ve kterém se nachází laboratoř:
13. Mám zájem o zasílání novinek v nabízených služeb, produktů. (Nutno vyplnit kontaktní email)
14.Uveďte vaše jméno, e-mailovou adresu:
Užitečné dokumenty a videa
Vše
  • Vše
  • Dokumenty
  • Podcast
  • Obrázky
  • Videa
SUSPECTED HUS IN ROUTINE ANALYSIS
Podcast
Growing your knowledge
Edukace