Sysmex CZ & SK
Menu

Kanál RET/PLT-O

V měřícím kanálu RET/PLT-O surfaktant reagencie RET-SEARCH (II) mírně perforuje buněčné membrány červených a bílých krvinek a destiček a umožňuje tak penetraci fluorescenčního barviva do krvinky. Fluorescenční barvivo poté označí nukleové kyseliny v leukocytech, NRBC, retikulocytech a trombocytech. Retikulocyty lze oddělit od zralých erytrocytů, leukocytů a NRBC pomocí předního rozptýleného světla a fluorescenčního signálu.

Retikulocyty se dělí podle fluorescence do tří kategorií, které odpovídají různým stadiím zralosti:

  • LFR (retikulocyty s nízkou fluorescencí)
  • MFR (retikulocyty se střední fluorescencí)
  • HFR (retikulocyty s vysokou fluorescencí)

IRF (frakce nezralých retuikulocytů) vyjadřuje poměr nezralých retikulocytů a vypočítá se z počtu nezralých retikulocytů s nízkou a střední fluorescencí (MFR + HFR).

Kanál RET také kvantifikuje počet trombocytů optickou metodou a je dostupný na hematologických analyzátorech XT-2000i, XT-4000i, XE-2100 a XE-5000.

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Nastavení souborů cookie

Soubory cookie používáme, pro správnou funkčnost našich stránek i pro jejich další vylepšování. Zvolte si, v jakém rozsahu nám soubory cookie povolíte používat.

* Může vést k omezení funkčnosti stránek při zobrazování obsahu
Detail or Detailní informace o cookies
Nezbytné soubory cookie
Tyto soubory cookie pomáhají při používání našeho webu a umožňují jeho základní funkce, jako je navigace na stránkách a přístup do zabezpečených oblastí našeho webu. Naše webové stránky nemohou bez těchto cookies správně fungovat.
Soubory cookie pro statistické účely
Tyto soubory cookie nám pomáhají pochopit, jak uživatelé pracují s naším webem a to tak, že dané informace jsou shromažďovány anonymně. Díky těmto informacím můžeme naši nabídku neustále zlepšovat.
Soubory cookie pro marketingové účely
Tyto soubory se používají pro sledování uživatelů webových stránek. Jejich účelem je zobrazovat reklamy, které jsou pro daného uživatele relevantní a vhodné, a které tak mají hodnotu pro vydavatele a pro třetí strany, které reklamy provozují.