Sysmex CZ & SK
Menu
Sysmex CZ & SK O společnosti Kontakty Kontakty na jednotlivá oddělení

Kontakty na jednotlivá oddělení

Péče o zákazníky

Jana Kolářová
Logistics Manager CZ
email: kolarova.jana@sysmex.cz
mobil: +420 734 449 100
tel.: +420 548 216 855
 

Maria Welnitzová
Logistics Manager SK
email: welnitzova.maria@sysmex.sk
mobil: +421 905 726 919
tel.: +421 2 6453 2881

Oddělení logistiky

Jana Kolářová
Logistics Manager CZ
email: kolarova.jana@sysmex.cz
mobil: +420 734 449 100
tel.: +420 548 216 855
 

Maria Welnitzová
Logistics Manager SK
email: welnitzova.maria@sysmex.sk
mobil: +421 905 726 919
tel.: +421 2 6453 2881

Oddělení produktové podpory

RNDr. Jana Šmídová
Product Support Manager CZ/SK
email: smidova.jana@sysmex.cz
mobil: +420 737 285 364

Oddělení prodeje

Miroslav Budín
Country Sales Manager CZ
email: budin.miroslav@sysmex.cz
mobil: +420 737 285 363

Ing. Vratislav Chromek
Country Sales Manager SK
email: chromek.vratislav@sysmex.sk
mobil: +421 905 726 473

Oddělení servisu

Petr Bém
Service Manager CZ/SK
email: bem.petr@sysmex.cz
mobil: +420 737 259 112
tel.: +420 534 008 543

 

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Nastavení souborů cookie

Soubory cookie používáme, pro správnou funkčnost našich stránek i pro jejich další vylepšování. Zvolte si, v jakém rozsahu nám soubory cookie povolíte používat.

* Může vést k omezení funkčnosti stránek při zobrazování obsahu
Detail or Detailní informace o cookies
Nezbytné soubory cookie
Tyto soubory cookie pomáhají při používání našeho webu a umožňují jeho základní funkce, jako je navigace na stránkách a přístup do zabezpečených oblastí našeho webu. Naše webové stránky nemohou bez těchto cookies správně fungovat.
Soubory cookie pro statistické účely
Tyto soubory cookie nám pomáhají pochopit, jak uživatelé pracují s naším webem a to tak, že dané informace jsou shromažďovány anonymně. Díky těmto informacím můžeme naši nabídku neustále zlepšovat.
Soubory cookie pro marketingové účely
Tyto soubory se používají pro sledování uživatelů webových stránek. Jejich účelem je zobrazovat reklamy, které jsou pro daného uživatele relevantní a vhodné, a které tak mají hodnotu pro vydavatele a pro třetí strany, které reklamy provozují.