Sysmex CZ & SK
Menu
Sysmex CZ & SK Produkty Diagnostika Močová analýza

Močová analýza

Naše těla nejsou stavěna na stinné stránky moderního životního stylu. Díky tomu vzrůstá počet případů onemocnění ledvin a obtíží jako je vysoký krevní tlak a cukrovka. To má velký negativní ekonomický dopad na společnost i jednotlivce.

Onemocnění ledvin je bohužel často odhaleno příliš pozdě, a proto je věnováno velké úsilí k nalezení možností jeho rychlejší diagnostiky. Naše společnost využívá své zkušenosti a odborné znalosti technologie průtokové fluorescenční cytometrie i v oblasti analýzy moče.  Jedná se o jednu z mála technologií, která přináší efektivní výsledky v klinicky významných rozmezích nízkých koncentrací sledovaných objektů. Tato technologie je mimo jiné spojena se značným potenciálem, které jsou příslibem mnoha nových uplatnění nejenom v močové analýze.

Využití průtokové cytometrie při analýze moči je vhodné jak pro malé laboratoře, tak pro velké laboratorní komplementy s automatizací rutinního provozu. 

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Nastavení souborů cookie

Soubory cookie používáme, pro správnou funkčnost našich stránek i pro jejich další vylepšování. Zvolte si, v jakém rozsahu nám soubory cookie povolíte používat.

* Může vést k omezení funkčnosti stránek při zobrazování obsahu
Detail or Detailní informace o cookies
Nezbytné soubory cookie
Tyto soubory cookie pomáhají při používání našeho webu a umožňují jeho základní funkce, jako je navigace na stránkách a přístup do zabezpečených oblastí našeho webu. Naše webové stránky nemohou bez těchto cookies správně fungovat.
Soubory cookie pro statistické účely
Tyto soubory cookie nám pomáhají pochopit, jak uživatelé pracují s naším webem a to tak, že dané informace jsou shromažďovány anonymně. Díky těmto informacím můžeme naši nabídku neustále zlepšovat.
Soubory cookie pro marketingové účely
Tyto soubory se používají pro sledování uživatelů webových stránek. Jejich účelem je zobrazovat reklamy, které jsou pro daného uživatele relevantní a vhodné, a které tak mají hodnotu pro vydavatele a pro třetí strany, které reklamy provozují.