Sysmex CZ & SK
Menu

Kanál pro diferenciální rozpočet leukocytů

Analýza diferenciálního rozpočtu leukocytů se sestává z cytochemické reakce krvinky s reagencií, po níž následuje analýza na základě fluorescenční průtokové cytometrie.

Surfaktant v reagencii vyvolá lýzu červených krvinek. Současně se perforují i buněčné membrány bílých krvinek, vzniknou mikroskopické póry, jimiž proniká fluorescenční polymethinové barvivo a váže se na nukleové kyseliny. Takto připravený vzorek se poté analyzuje pomocí fluorescenční průtokové cytometrie.

Analyzují se naměřené signály týkající se bočního rozptylu (SSC) a boční fluorescence (SFL) a data se zobrazí pomocí scattergramu. Krvinky s podobnými cytochemickými vlastnostmi spadají do stejné oblasti scattergramu, ale pomocí moderního softwarového algoritmu je možné je oddělit.

Kanál pro diferenciální rozpočet udává počet subpopulací všech normálních bílých krvinek a základní informace v případě označených abnormalit.

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Nastavení souborů cookie

Soubory cookie používáme, pro správnou funkčnost našich stránek i pro jejich další vylepšování. Zvolte si, v jakém rozsahu nám soubory cookie povolíte používat.

* Může vést k omezení funkčnosti stránek při zobrazování obsahu
Detail or Detailní informace o cookies
Nezbytné soubory cookie
Tyto soubory cookie pomáhají při používání našeho webu a umožňují jeho základní funkce, jako je navigace na stránkách a přístup do zabezpečených oblastí našeho webu. Naše webové stránky nemohou bez těchto cookies správně fungovat.
Soubory cookie pro statistické účely
Tyto soubory cookie nám pomáhají pochopit, jak uživatelé pracují s naším webem a to tak, že dané informace jsou shromažďovány anonymně. Díky těmto informacím můžeme naši nabídku neustále zlepšovat.
Soubory cookie pro marketingové účely
Tyto soubory se používají pro sledování uživatelů webových stránek. Jejich účelem je zobrazovat reklamy, které jsou pro daného uživatele relevantní a vhodné, a které tak mají hodnotu pro vydavatele a pro třetí strany, které reklamy provozují.